Rahvusvaheline kaubavedu

Sind huvitab rahvusvaheline kaubavedu? Soovid operatiivset tegutsemist ja korrektset teenust? 
  • rahvusvaheline kaubavedu on meie igapäevatöö
  • pakume rahvusvahelist transporti aastast 1991m
  • meilt saad teenuse otse teenusepakkujalt
  • meil on oma autopark ja kogenud personal
  • väärtustame Sinu aega, tegutseme operatiivselt ega anna katteta lubadusi
  • meiega vedades on Sinu kaup kindlates kätes
  • omame vedaja vastutuskindlustust ning kõik meie sõidukid on varustatud GPS jälgimissüsteemiga
  • meie hinnad on lõplikud ning neile ei lisandu hiljem lisakulusid
  • oma klientidele pakume vajadusel ka teisi kaubaveoga seotud teenuseid (ladustamine, ümberpakendamine, lisakindlustamine jne)
  • meie põhilised veosuunad on Eesti Lääne-Euroopa, Kesk-Euroopa ja Lõuna-Euroopa
Hinnapakkumise saamiseks palun täida kontaktvorm või võta meiega otse ühendust Anname endast parima, et tuua Sinu kaup õigeaegselt ja hea hinnaga!
Sagedased küsimused klientidelt:
  • Kui palju kaupa tavaliselt veoautosse mahub? 

Tavaline poolhaagis on 13,6 m pikk ehk mahutab 13,6 ldm (laadimismeetrit) kaupa. EUR (120 x 80) aluseid mahub kokku kuni 34 ja FIN (120 x 100) aluseid maksimaalselt 26 tükki. Poolhaagise laius on üldjuhul ca 2,45 m ja kõrgus ca 2,7 m. Kubatuur on ca 90 m³ ja maksimaalne kandejõud ca 24 tonni.

  • Kes vastutab, kui kaup jõuab kohale kahjustatuna või ei jõua üldse?

Igal transpordifirmal peab olema kehtiv autovedaja vastutuskindlustus. See katab võimalikud liiklus- või loodusõnnetusest tekkinud kahjud. Lisaks röövimise ja tulekahju. Autovedaja ei vastuta, kui kaup sai kahjustada tingituna kehvast ja/või valest pakendamisviisist. Samuti ei vastuta vedaja saatja ja/või saaja hooletusest.

  • Millal on mõistlik teha veose lisakindlustamist?

Arvesta, et vedaja vastutus on piiratud ca 10 eur 1 kg kohta. Seega, juhul kui Sinu kaup on kallis, siis soovitame igaksjuhuks teha veose lisakindlustamist. Eriti juhul, kui tegemist on kalli aga kaalult kerge kaubaga.

  • Mida teha, kui Sinuni jõudis kahjustatud kaup?

Kui märkasid kauba kättesaamisel hetkel, et see on kahjustatud, siis esimese asjana märgi see kindlasti kaubaveo saatelehele (CMR). Saatelehel peaksid olema ka saatja ja vedaja allkirjad. Ära unusta märkida saatelehele kuupäev ja aeg. Samuti tee pildid. Seejärel saad juba koostada reklamatsiooni.

Küsi pakkumist